Valvon nyt toista vuorokautta käytännössä yhtä soittoa. Nukuin päivällä kuusi tuntia, mutta muuten. Ellen hukkuisi rästitöihin, ottaisin ehkä nukahtamislääkkeen ja menisin nukkumaan, mutta kun on kerran tekemistä, mikä pitäisi tehdä, ja vireystila on sellainen, että voi tehdä, niin teen sitten rästejä pois alta kellon ympäri. Tuntuu kuin vastikään olisi ollut eilis aamu... Katselin päivän valkenemista ikkunan takana ja seurasin kellon etenemistä, jotta pääsisin kauppaan. Päätin käydä siellä heti aamulla, koska ajattelin, että kokeilin nukkua ja jos sattuisi käymään niin, että nukkuisin, niin ei sitten tarvitsisi kitua koko yötä ilman ruokaa. Noh, tulipa sitten laskettua muutama integraali ja pelattua hieman shakkia. Tosin nekin pelit menee näköjään ihan puihin, mutta menköön. Kun ei osaa, niin ei osaa ja sillä siisti. Mutta niin... Jatkanpa noita puuhiani...