Tuntuu hieman siltä, että kaikki ajatukset ovat hävinneet johonkin pääkopastani... Istua toljotan vain koneen ääressä ja aika kuluu ihan huomaamatta. Noh, kiva sekin, mut se vois kulua sillain, ett se menis nyt hitaasti ja sit ku on tylsää tai tympeetä, nii menis sillon nopeesti. Mut ei... Se menee just päin vaston.

Mut oon ollu jotenki kivan innostunu tämän päivän. Pitäs vaan pystyä pitämään tuo innostus yllä, ettei vaivu alavireisyyteen. Pitää kokeilla.